DIETE / 07.10.2017 , 22:36  / adaugat acum 1 an, 37 zile

Salata cu care slabesti sanatos si rapid – in doar 4-5 zile scapi de 3 kilograme

DIETE /

Continua dupa recomandari:

loading...

loading...

Continua dupa recomandari, mai jos

Salata este prima si cea mai sanatoasa optiune pentru o dieta alimentara. Mai mult, salata a devenit o specialitate a casei in randul familiior c are gatesc si se hranesc sanatos.



Urmatoarea salata este, cu siguranta, una sanatoasa si foarte gustoasa. Consumand-o timp de doar 4 zile, vei da jos pana la 3 kilograme.

Ai nevoie de var­za cruda, telina cruda si morcov crud in cantitati egale. Se amesteca legume­le, taiate foarte marunt sau date pe ra­za­toarea fina, cu suc de lamaie si putin ulei de masline. Adaugati apoi si ca­teva masline, 1-2 linguri de porumb fiert, patrunjel sau marar tocate fin.

La micul dejun consuma o felie de paine prajita si un ou sau o banana si un pahar de suc de grapefruit. La pranz, o farfurie de salata (300 g). Ca gustare poti consuma un mar, iar la cina, farfurie de salata (300 g).

Timp de 3 saptamani, consuma înainte de me­sele principale cate 100-150 g de salata. Poti manca orice, fara probleme, insa trebuie sa reducii portiile si sa eviti alimentele nesanatoase. Vei slabi, in cele trei saptamani, pana la la 5 kilograme. De asemenea, este foarte important sa te hidratezi suficient.



Cateva aspecte uimitoare despre ingredientele folosite

Varza:
– Ajuta la detoxifierea organismului
– Imbunatateste sanatatea gastrointestinala
– Indicat in tratarea ulcerului peptic

Telina:
– Reduce presiunea arterial
– Scade colesterolul negative
– Adjuvant in afectiunile articulare

Morcovul:
– Imbunatateste vederea
– Previne cancerul
– Efect antiimbatranire

Dietă recomandată după această perioadă:
Pentru mic dejun, optați pentru un iaurt grecesc 10% și o banană. Puteți adăuga și o porție de fulgi de ovăz (în jur de 100g), fără dulceață sau miere de albine. La prânz și cină puteți consuma carne fără grăsime (piept de pui, cotlet sau mușchi de porc, mușchi de vită, curcan, pește) și legume crude (salată).
SURSA RETETA: bziro

DIN ACEEASI CATEGORIE