Dieta alcalină – restabileşte echibrul pH-ului, reduce riscul de cancer şi te ajută să slăbeşti pe termen lung

Dieta alcalină – restabileşte echibrul pH-ului, reduce riscul de cancer şi te ajută să slăbeşti pe termen lung

dieta alcalina

Spre deosebire de dietele tipice de pierdere în greutate, o dietă alcalină în primul rând restabileşte echilibrul pH-ului și crește nivelul de energie. În scopul de a te bucura de o sănătate optimă, pH-ul sângelui ar trebui să rămână ușor alcalin și, pentru a asigura alcalinitate trebuie să consumăm mai multe alimente alcaline și mai puține alimente care formează acid.

De ceea ce oamenii nu sunt conştienţi este că o dietă rea este bogată în alimente acide care creează medii favorabile infecţiilor. De asemenea, o dietă acidă reduce nivelul de oxigen în celule, astfel compromite funcția celulară și conduce la creșterea celulelor canceroase.

Un alt lucru bun la o dietă alcalină este că ajută la pierderea în greutate într-un mod sănătos. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care dieta nu te va face niciodată să simţi stări de anxietate sau înfometare.

Regimul alimentar este bazat pe consumul zilnic de 75% alimente alcaline şi 25% alimente acide.

Printre alimentele care formează acid şi care pot fi consumate într-o zi se numără:

Carne: carne de porc, de vită, de vițel, ton, carne de pasăre, fructe de mare, carne procesată.

Fructe: prune, mandarine, zmeură, afine, rodii, cirese, ananas, mere, piersici, grapefruit, caise, căpșuni, papaya, agrișe.

Printre alimentele alcaline care pot fi consumate de-a lungul unei zile se numără:

Legume: usturoi, broccoli, ceapă, ghimbir, alge marine, cartofi, roşii, conopidă, varză, coriandru, morcovi, ardei, varză, salată verde, fasole, dovlecei, pepene verde, castraveți, țelină, anghinare, ridichi, hrean.

Fructe: banane, nucă de cocos, smochine, avocado, lămâie, portocală, mango, pere.

Altele: seminţe de dovleac, castane, mac, ulei de in, ulei de cocos, ulei de măsline, busuioc, orz, secară, mei, lapte de soia, sare de mare, ceai verde, oţet de mere.

Meniu zilnic dieta alcalina:

Acesta este doar un exemplu de cum trebuie sa fie un meniu zilnic al dietei alcaline.

Mic dejun: 2 oua fierte, o felie de pâine, o roșie proaspătă și o ceașcă de ceai de ghimbir.

Prima gustare: o banană şi o mână de seminţe de dovleac.

Pranz: supă de legume, carne de vită cu salată verde.

A doua gustare: un măr şi un pumn de migdale.

Cina: pui prăjit (150 g) cu salată verde sau pește cu salată mixtă.

Poţi include la fiecare masă suc de lămâie neîndulcit.

Nu evita activitatea fizică.

Un regim alimentar alcalin nu dă rezultate rapide în ceea ce priveşte pierderea în greutate aşa cum dau alte diete, dar în cazul în care este urmat o perioadă mai lungă de timp el dă efecte de lungă durată.

Etichete:
Ads

Lasa o parere

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *