Combinația perfectă la micul dejun. Ajută la pierderea în greutate, reduce zahărul din sânge și colesterolul

Combinația perfectă la micul dejun. Ajută la pierderea în greutate, reduce zahărul din sânge și colesterolul

seminte de chia si fulgi de ovaz

Aveți probleme în a vă decide ce să consumați la micul dejun? Cu toții știm că micul dejun trebuie să fie cea mai importantă masă. Micul dejun nu trebuie ratat niciodată. De aceea, cu siguranță vă doriți ceva care vă va oferi beneficii pentru sănătate și vă va menține energic pe tot parcursul zilei.

Ei bine, avem răspunsul pentru tine!

Următoarea rețetă de mic dejun este atât de uimitoare, încât poate regla nivelul zahărului din sânge, reduce colesterolul și te poate scăpa de grasimea de pe abdomen.

Amestecul de semințe de chia și fulgi de ovăz poate fi combinația perfectă pentru un mic dejun sănătos și delicios. Ambele ingrediente sunt super sănătoase și dau energie organismului pentru întreaga toată ziua.

În plus, ele ajută la pirderea în greutate și pot topi grăsimea de pe abdomen.

Făina de ovăz este plină de fibre solubile în beta-glucan, un compus care poate echilibra glicemia, reduce colesterolul rău și întări inima.

În plus, oferă un conținut decent de proteine, fibre și minerale.

Pe de altă parte, semințele de chia furnizează omega 3 și omega 6 în doze mari și au mai mult calciu decât laptele și alte produse lactate. Semințele de chia pot ajuta inima să funcționeze corect și oferă o mulțime de beneficii antioxidante și antiinflamatorii.

Semințele de chia sunt recomandate persoanelor care suferă de artrită și celor care au probleme cu colesterolul ridicat.

Rețetă cu semințe de chia, ovăz și miere pentru a reduce zahărul din sânge și a pierde în greutate

Ingrediente:

1 cana fulgi de ovăz
2 cești de apă
1 linguriță scorțișoară
2 linguri de miere
4 linguri de semințe de chia

Mod de preparare:

Într-o oală adăugă apa și scorțișoara. Adu la punctul de fierbere, apoi redu focul și pune fulgii de ovăz. Fierbe totul timp de 5 minute și lasă deoparte.

În cele din urmă adăugă mierea și semințele de chia.

Consumă amestecul în timp ce încă este fierbinte.


Ads

Lasa o parere

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *