Cele mai bune remedii naturiste pentru a trata stresul și anxietatea

Cele mai bune remedii naturiste pentru a trata stresul și anxietatea

remediu pentru stres si anxietate

Cum tratăm anxietatea și stresul în mod naturist? La un moment dat în viața, fiecare persoană se confruntă cu simptome de anxietate, stres și oboseală. Ele pot să apară împreună, dar, de asemenea, într-o combinație ceea ce poate duce la depresie. Aceste probleme de sănătate au un impact negativ enorm asupra vieții pacienților.

Ceaiuri pentru a trata în mod naturist stresul și anxietatea

Ceai de mușețel

În timp ce medicina tradițională vindecă aceste boli cu medicamente, există multe persoane care cred că mușetelul poate avea un efect benefic asupra stărilor de anxietate, stress și depresie.

Specialiștii spun că efectul calmant al mușețelului se datorează flavonoidelor. Contrar celor mai populare medicamente pentru ameliorarea anxietății, mușețelul nu creează dependență sau reacții adverse. În plus, mușețelul crește nivelurile de glicină în organism, un aminoacid care relaxează nervii și mușchii.

Ceaiul de mușețel este cel mai popular ceai din lume. Acesta poate fi ușor de preparat din flori proaspete sau uscate. La câteva minute după consum te vei simți ușurată de tensiune și stres.

Rădăcina de lemn dulce

Această plantă are o mare valoare medicinală și este utilă pentru multe boli.

Conține un compus similar cu cortizolul care ajută organismul să facă față stresului și anxietății. Mai mult decât atât, normalizează funcția glandei suprarenale și promovează gândirea rațională.

Pisează o bucată de rădăcină de lemn dulce și pune într-un vas cu apă clocotită. Fierbe timp de o jumătate de minut și stinge focul.

După douăzeci de minute strecoară ceaiul și adaugă o linguriță de miere sau nectar de agave. Bea ceaiul de trei ori pe zi.

Floarea pasiunii

Această plantă este cunoscută pentru efectul său sedativ. Conține alcaloizi și glicozide care au un efect calmant și relaxant.

Floarea pasiunii îmbunătățește sistemul nervos, promovează somnul odihnitor în mod eficient și te eliberează de stres și anxietate.

Ia o linguriță de flori uscate și pune îtr-un pahar de apă timp de o jumătate de oră.

Strecoară și beau trei căni pe zi.

Sunătoarea

Aceasta plantă medicinală a fost folosită încă din cele mai vechi timpuri pentru îndepărtarea sentimentele de neliniște și ca un tratament pentru tulburări depresive.

Este bogată în substanțe, cum ar fi hipericină, hiperforină și flavonoide, care încurajează producerea serotoninei. De asemenea, îmbunătățește starea de spirit, reduce stresul și oferă energie organismului.

Ia 300 mg de sunătoare sub formă de capsule de trei ori pe zi. Atunci când începi să te simți mai bine redu doza și în cele din urmă renunță complet administrarea capsulelor.

Lavandă pentru a trata stresul și anxietatea

Lavanda este o plantă care are o mare valoare medicinală.

Își are originea în insulele grecești și a fost utilizată în tratamentul bolilor fizice interne și externe chiar de acum 2500 de ani.

Grație proprietăților calmante benefice are un efect pozitiv asupra psihicului, precum și asupra insomniei, depresiei sau anxietății.

Adaugă o linguriță de lavandă uscată în 2-3 ml de apă clocotită și lasă să stea timp de cincisprezece minute, apoi strecoară ceaiul. Bea trei cesti pe zi.


Ads

Lasa o parere

1 Comentariu

  1. Cimbrișorul e, de asemenea un foarte bun remediu, dar părerea mea este că, e inutil să tratezi efectele dacă nu ai identificat cauza și nu neapărat ca s-o elimini, ci mai degrabă ca să cauți în tine soluții de compromis pentru a depăși o situație stresantă prin adaptare la o situație dată, nu prin eliminarea factorilor de stres, fiindcă cf dex:
    https://dexonline.ro/definitie/stres
    Și-atunci cum să elimini dom’le canicula decât retrăgîndu-te undeva la răcoare, cum să elimini gerul altfel decât punînd dre’ku o haină groasă pe tine sau, eventual, făcînd un foc zdravăn în prima peșteră ce ți-a ieșit în cale, s.a.m.d.

    Aaa! Că odată cu aparația civilizației au apărut și alți factori de stres cum ar fi prostia și ticăloșia, și-asta-i drept! Dar ce să faci dom’le? Să-i împarți în două cete, cum zice poetul? Poți s-o faci, alegoric vorbind evident, că nu te-mpiedică nimeni, dar dacă nu faci parte din nici una dintre cele 2 categorii vei ști că trebuie să te oprești naibii chiar și din alegorii că mai departe… ce scrie poetul în carte e … genocid curat, alegoric vorbind, evident.

    Și- atunci ce-ți rămâne de făcut? Apăi, mno, dacă ai epuizat toate variantele de a educa prostia și, de ce nu?, ticăloșia, atunci cel mai sănătos pentru propria conștiință e să procedezi ca la punctul 2 din DEX, alegoric vorbind evident și, în timp, cu puțin noroc, poate te muți, pentru început, pe Lună. Dacă te ține, desigur! (LOL, evident).
    Dacă nu, bei ceai de mușețel, sunătoare, cimbrișor și continui să te plângi că te-ai născut într-o lume anapoda.

    În altă ordine de idei, mai în glumă, mai în serios, vreau să spun, ceea ce dealtfel se știe deja, că atâta timp cât nu identifici cauza, degeaba tratezi efectul. Iar cauzele stresului nefiind aceleași pentru toată lumea, o singură sintagmă poate să-l definească general valabil: intoleranță la condițiile unui mediu pe care îl identificăm ca fiind ostil nevoilor/așteptărilor/idealurilor noastre.
    Și-atunci n-ar fi ideal să-ncepem prin a analiza:
    – dacă ostilitatea e reală sau închipuită;
    – că nu ne-am supraevaluat nevoile/așteptările/idealurile;
    Putem face singuri astfel de evaluări? Cam nu prea subiectivi fiind și sub nici o formă sub imperiul temerilor ce de obicei îl însoțesc.
    Și-atunci nu e mai sănătos ca înainte de-a ne scufunda definitiv în “butoiul cu angoase” (cel mai probabil iremediabil, că de-acolo cred că nu te mai poate scoate decât bunul Dumnezeu) să ne ducem la un psiholog? Pentru că cele mai bune remedii impotriva stresului și a anxietății rămân discuțiile pe marginea a ceea ce te frământă, îngrijorează, preocupă. Chiar dacă un psiholog nu poate face minuni cel puțin te ajută să găsești o cale de a te mai debarasa de “balastul” ce te împovărează peste măsură, o rațiune pentru a merge mai departe, înțelepciunea de a-ți accepta condiția și a nu avea de la viață pretenții peste capacitățile tale, etc.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *