Ceaiul din coji de banane cu scorțișoară. Bea cu o oră înainte de culcare și vei fi uimită de rezultate!

Ceaiul din coji de banane cu scorțișoară. Bea cu o oră înainte de culcare și vei fi uimită de rezultate!

loading...
ceai din coji de banane si scortisoara

Fiecare dintre noi am avem  sau  am avut acele nopți agitate în care nu putem dormi și stăm pur și simplu cu ochii în tavan pentru câteva ore. Una dintre cauze sunt grijile care se derulează în mintea noastră. Un alt motiv pentru care nu putem dormi sunt nopțile pe care le-am petrecut în acest fel.

Deși există o mulțime de pastile care ne pot ajuta pentru a avea un somn odihnitor, sunt metode naturale care pot face același lucru și nu ne pun nici sănătatea în pericol.

Ceaiul de banane cu scorțișoară este foarte delicios și ne poate ajuta să ne reglăm somnul.

Somnul superficial sau chiar  insomnia, poate avea cauze diferite, cum ar fi depresie, stres și anxietate.

Fie că te gândești la locul de muncă, familie  sau, pur și simplu, la lucrurile pe care trebuie să le rezolvi a doua zi, nu ai putea să adormi. Dacă mintea ta este activă sunt șanse minime să adormi.

Anumite medicamente pot provoca somnul, de asemenea, altele te-ar putea ajuta la început, dar apoi pot duce la anxietate, care îți perturbă și mai mult liniștea.

Fie că este vorba de una dintre aceste probleme sau poate că ești dependent de telefon atunci când ar trebui să dormi, ceva trebuie să schimbi.

Ceaiul de banane

Folosind doar câteva ingrediente care se găsesc în bucataria oricui poti face un ceai delicios cu banane în cel mai scurt timp! Acest remediu natural cu ceai de banane face minuni. Cum functionează? Bananele, în special cojile, sunt încărcate cu potasiu și magneziu. În timp ce magneziul ajută la prevenirea tulburărilor de somn, atât magneziul cât și potasiul lucrează împreună pentru a ajuta la relaxarea mușchilor. De fapt, magneziul este unul dintre cele mai bune minerale pentru relaxare! Atenție însă, bananele să fie 100% organice. Bananele care nu sunt organice sunt încărcate cu pesticide dăunătoare.

Vezi si: De ce trebuie sa incepi sa bei ceai de ghimbir si cum se face?

Pentru a pregăti acest ceai cu banane și scorțișoară durează mai puțin de 10 minute și poate fi savurat în fiecare seară înainte de culcare.

Ingrediente:

1 banană organică

1 oală mică de apă

un baton de scorțișoară (opțional)

Tot ce trebuie să faci este să tai ambele capete ale bananei și să pui cojile și banana taiată în apa clocotită. Fierbe pentru aproximativ 10 minute. Folosind o strecurătoare toarnă ceaiul într-o cană. După preferințe adaugă scorțișoară în ceai. Bea înainte cu o oră de culcare.

De ce somniferele sunt rele

Din disperare, mulți dintre noi, atunci când nu au somn recurg la somnifere, de aceea, nu e de mirare de ce multe persoane suferă de insomnie sau somn neodihnitor. Somniferele nu te pot ajuta pe termen lung, ele sunt o soluție pe termen scurt.

Cea mai mare parte a somniferelor induc și mențin somnul. Printre alte medicamente sedative hipnotice sunt benzodiazepinele și barbituricele. Benzodiazepinele, cum ar fi-Xanax și Valium pot crea dependență și sunt folosite pentru a trata tulburări de anxietate prin creșterea somnolenței. Barbituricele deprimă sistemul nervos central și sunt folosite ca anestezice și sedative.

Ca și în cazul tuturor medicamentelor, există o listă de efecte secundare care însoțesc somniferele.  Ele pot provoca următoarele: constipație, amețeli, dureri de stomac, slăbiciune necontrolată etc.

Somniferele pot să încetinească semnificativ ritmul de respirație. Dacă suferi de boli pulmonare, cum ar fi BPOC sau chiar astm, aceste medicamente pot fi periculoase și chiar fatale.

Cum afectează corpul privarea de somn?

Atunci când dormi mai puțin de opt ore pe noapte este rău pentru corpul tău.

Când corpul nu este suficient de odihnit, în general, mai puțin de opt ore pe noapte, el suferă. Funcția cognitivă de memorie este afectată pe termen lung și scurt. Ai încercat vreodată să te concentrezi asupra unui lucru atunci când nu ai dormit îndeajuns? Este aproape imposibil. Partea cea mai înspăimântătoare este că privarea de somn a fost legată de probleme de sănătate mult mai grave, inclusiv obezitate, diabet și cancer.

Etichete:,
loading...

Lasa o parere

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *